Beloruska 5, 2000 Maribor
041 946 942, 040 744 977

Katere strani mora vsebovati vsako spletno mesto?

Spletno mesto mora biti v celoti prilagojeno uporabniku. Vsebinska struktura spletnega mesta in vsebinska zasnova igrata tukaj ključno vlogo. Pomembno je, katere vsebine izpostavimo na domači (naslovni) strani. Hkrati pa je pomembno tudi, da uporabnikom na svojih spletnih straneh ponudimo spletni meni, preko katerega lahko dostopajo do vsebin, ki jih zanimajo.

Katere strani mora vsebovati vsako spletno mesto?

Katere strani mora vsebovati vsako spletno mesto?

Katere so te vsebine oz. katere strani mora vsako spletno mesto vsebovati?

DOMAČA stran

Domača oz. naslovna spletna stran naj vsebuje kratek povzetek celotne spletne strani, torej kratek opis podstrani ter gumb Preberite več. Povzetki naj bodo napisani razumljivo in privlačno, da bodo pritegnili uporabnike v prvih desetih sekundah ogleda strani.

Zelo popularna so tudi vprašanja s kratkimi in jedrnatimi odgovori, kot npr:

  • Kdo smo?
  • Kaj počnemo?
  • Kako vam pomagamo?
  • Zakaj izbrati nas?
  • Kaj so naše prednosti oz. v čem smo boljši od konkurence?
  • Kako delamo (koraki, postopek)?
  • Kakšne cene imamo?

Iz samega koncepta in vsebine prve strani naj bo vidno, kdo je vaša ciljna skupina.

V primeru, da delate za manjša podjetja, naj bo ponudba temu tudi primerna. Izpostavite reference takšnih podjetij, kakršnih si želite za svoje nove stranke.

Kaj naj vsebuje domača (naslovna) stran?

  • Naslovna stran naj vsebuje kratek opis vašega podjetja oz. dejavnosti.
  • Naštete naj bodo vaše storitve oz. izdelki s povezavami na podstrani.
  • Našteti naj bodo razumni razlogi, zakaj bi stranka izbrala prav nas.
  • Na kratko naj bo opisan naš način dela, najbolje po korakih.
  • Dobro je, da objavimo svoj cenik izdelkov ali storitev ali napravimo preproste pakete storitev.
  • Na prvi strani naj se nahaja tudi kontaktni obrazec za povpraševanje.
  • Manjkati ne smejo tudi kontaktni podatki (telefonska številka, e-naslov, naslovi družbenih omrežij).
  • Dodajte še zemljevid podjetja (google map), da vas bodo stranke hitreje našle.

Stran O NAS

Stran s predstavitvijo vašega podjetja oz. dejavnosti je odlična priložnost, da se karseda dobro predstavite širši javnosti.

Pomembno je, da se predstavite v najboljši luči. Osredotočite se torej na vaše prednosti.

Spletna stran O nas naj vsebuje odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kako dolgo ste že na trgu?
  • Kaj je vaš slogan / načelo?
  • Koliko je zaposlenih / sodelavcev?
  • Katere so vaše prednosti?
  • V čem se razlikujete od vaše konkurence?
  • Kakšna je vaša zgodovina?
  • Ali imate kakšne nagrade, priznanja, certifikate?

Priporočljivo je, da na strani vključite tudi fotografije sodelavcev. Vsak od naj na kratko napiše nekaj stavkov, kdo je in s čim se ukvarja. Dodate lahko tudi njihove kontaktne podatke, da jih bodo stranke lažje kontaktirale.

Stran STORITVE / REŠITVE

Posredujte uporabnikom jasne informacije o vaših storitvah oz. rešitvah.

Te informacije oz. opisi naj bodo čim bolj pregledni in izčrpni. Začnite z navedbo seznama vseh storitev. Če je storitve in njihovih opisov veliko, naj bodo razdelani v posamezne sklope. Na strani storitev vključite kratek povzetek vaših storitev s povezavami na podstrani. Na podstraneh naj bodo posamezne storitve izčrpno opisane.

Kako opisati vaše storitve?

  • Jasno opredelite kaj so vaše storitve.
  • Zapišite prednosti vaših storitev.
  • Po čem se vaše storitve razlikujejo (so bolje) od konkurence?
  • Dodajte fotografije storitev oz. rešitev.

Stran IZDELKI / PONUDBA

Zagotovite vašim potencialnim kupcem vse informacije o izdelkih, ki jih prodajate.

Izdelki naj bodo prikazani v obliki spletne trgovine. Vidna naj bo slika, cena in kratek opis izdelka. Ob kliku na izdelek bodo vaši kupci lahko prebrali vse podrobnosti. Če imate izdelkov več, jih smiselno vključite v kategorije.

Kako opisati vaše izdelke?

  • Vsak izdelek naj vsebuje svoj edinstven opis.
  • Vključite lastnosti in prednosti izdelka.
  • Po čem se izdelek razlikuje od ostalih podobnih izdelkov?
  • Dodajte galerijo fotografij izdelka.
  • Dodajte video, če ga imate.

Stran POGOSTA VPRAŠANJA / FAQ

Odgovori na pogosta vprašanja vam nudijo priložnost, da strankam vnaprej odgovorite na vse, kar bi jih utegnilo zanimati.

Vključite predvsem tista vprašanja, ki vam jih stranke najpogosteje zastavljajo. Na tak način boste razrešili vse dvome in nejasnosti in skrajšali pot od ogleda do nakupa.

Katera načela je dobro upoštevati?

  • Vprašanja vedno zastavljajte v pozitivnem smislu.
  • Na vprašanja odgovorite iskreno in razumljivo.
  • Odgovori naj bodo zanimivi in naj uporabnike pritegnejo.
  • Odgovori naj bodo prepričljivi, da stranke prepričajo v nakup.
  • Postavite se v vlogo kupca in razmislite, kaj vse bi ga utegnilo zanimati.
  • Odgovori morajo vašim novim strankam pregnati vse dvome in pomisleke.

Stran IZJAVE KUPCEV

Pokažite svojim potencialnim strankam, kako edinstveni ste.

Izjave kupcev, pomagajo večati vašo vrednost. Večajo zanesljivost, kredibilnost in zaupanje. Še posebej pa to velja, če vsebujejo tudi fotografijo in povrh še kontaktne podatke. Izjave kupcev kažejo, da so tudi drugi ljudje kupili vaše storitve ali izdelke in so z njimi zadovoljni.

Katere odgovore kupcev vključite v njihove izjave?

  • Pri čem ste sodelovali s kupcem?
  • Katere prednosti pri procesu dela bi izpostavili?
  • Kaj vam je bilo pri sodelovanju najbolj všeč?
  • Zakaj ste izbrali ravno nas?
  • Zakaj ste najbolj hvaležni pri našem produktu / storitvi?
  • Kakšen uspeh vam je prinesel naš produkt?

Stran KONTAKT / POVPRAŠEVANJE

Navedite svojim potencialnim strankam vse načine, kako lahko stopijo v stik z vami.

Izpostavite tiste podatke, preko katerih ste vedno in povsod dosegljivi.

Katere kontaktne podatke naj izpostavimo?

  • E-naslov, preko katerega lahko kadarkoli in hitro odgovorite.
  • Telefonsko številko, da vas stranke lahko pokličejo.
  • Poštni naslov in kraj, kjer imate poslovalnico.
  • Google zemljevid, da vas bodo lažje našli.
  • Naslove profilov družbenih omrežij (Facebook, Instagram, Linkedin …).
  • Kontaktni obrazec, da vam lahko pošljejo sporočilo.

Stran POLITIKA (IZJAVA O) ZASEBNOSTI

Obiskovalci vaše strani morajo vedeti, da so njihovi podatki pri vas varni.

Tudi kadar niso! Navesti morate, kako in na kakšne načine se bodo uporabljali podatki, ki jih morda zbirate. Vašo politiko morate strogo spoštovati in varovati vse uporabniške podatke.

Kaj je nujno potrebno vključiti?

  • V skladu z GDRP morate navesti, katere informacije zbirate in za kaj
  • Informacijo, kako se uporabljate podatke, ki jih zbirate na strani
  • Navodilo, kako lahko uporabniki zahtevajo informacijo, katere njihove podatke imate
  • Informacijo o tem, ali in s kom boste delili njihove podatke
  • Izjave o tem, kako ščitite podatke, uporabnike in sami sebe

Stran NOVICE / BLOG

Nagovarjajte uporabnike in kupce in izpostavite svoje mnenje.

Na tem mestu je dovoljeno, da izražate svoje mnenje. Pohvalite se, pojasnite, zakaj ste najboljši v tem, s čimer se ukvarjate. Pokažite vaše dosežke, nagrade, pohvale. Objavite dogodke in seminarje, katerih se udeležujete ali jih pripravljate.

Navežite stik z možnostjo povezovanja

  • Vključite informacijo o tem, kako sodelujete z mediji
  • Vključite povezave za prenos logotipov, fotografij, dokumentov
  • Predstavite nova delovna mesta in možnosti sodelovanja

Stran PORTFOLIO / REFERENCE

Če ste ustvarili projekte, je tukaj priložnost, da jih pokažete.

Stran z referencami je obvezna za vse oblikovalce, fotografe, umetnike, spletne in marketinške agencije… Skratka za vse, ki so nekaj izdelali.

Kaj vključiti na stran z referencami?

  • Vaše izdelke oz. primere izdelkov
  • Prikažite raznolikost izdelanih projektov
  • Vključite dobre fotografije in kratek opis s povezavo na podstran
  • Vključite lahko še ime naročnika in datum izdelave
  • V primeru, da ta obstaja, vključite še spletni naslov projekta

 

    Dodaj odgovor

    Privacy Settings saved!
    Nastavitve zasebnosti

    Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

    Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

    In order to use this website we use the following technically required cookies
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Zavrni vse piškotke
    Sprejmi vse piškotke